înainte de a fi Lucifer pe Netflix, această serie a fost un episod pilot pentru un procedură de crimă bazată pe o serie de benzi desenate care nu au avut nicio legătură cu crima. Cei dintre noi care ne -am bucurat de Luciferul lui Mike Carey în benzi desenate s -au uitat la viitoarea serie cu dubiozitate. Cu toate acestea, Lucifer, seria, care tocmai a difuzat sezonul final pe Netflix, a devenit propriul său lucru imediat. Sigur, elementele cheie ale stilului de viață al lui Lucifer și regulile iadului au fost trase din cărți. Dar orice altceva a fost această versiune ciudată a vieții de la Hollywood, care nu ar fi trebuit să funcționeze, ci a făcut -o. Pentru 83 de episoade, spectacolul mixt drama de familie celestică fantastică cu capcanele procedurilor de crimă „distractive” precum Castle sau Bones. Formula a funcționat atât la televiziunea de rețea, cât și la streaming.

Ceea ce face ca sezonul final al lui Lucifer să fie atât de interesant este faptul că abandonează în mare parte elementele procedurale ale spectacolului. Amintiți -vă, sezonul 5 al lui Lucifer trebuia să fie ultimul. Cu toate acestea, din cauza unui fanbase dedicat, Netflix a oferit emisiunii încă 10 episoade pentru a încheia povestea. Acum, există încă povești de poliție și crime rezolvate, dar iau un loc din spate la poveștile personajului. La început este aproape ciudat să urmărești aceste personaje în timp ce ies în afara rolurilor lor formulate. Lucifer este unul dintre acele spectacole în care funcționează formula și se lipesc de ea. Personajele cresc și se schimbă și toate regresul, dar, practic, știți ce primiți cu acest spectacol.

Acest sezon are multe șanse, în special cu finalul, care poate lăsa unii fani supărați. Povestitorii au evitat tradiția benzilor desenate de a lăsa mereu loc pentru mai multe povești. Acest final este un final și unul satisfăcător în acest sens.

X

Mario Kart DLC Gold Rush.mp4

0 secunde de 12 minute, 40 de secunde

Trăi
00:00
12:40
12:40

Spoilers de urmat.

Lucifer întâlnește copilul călătorit în timp!

Iartă -l pe punctul de mai sus, dar Lede din ultimul sezon al lui Lucifer este că copilul său adult din viitor călătorește în timp până în zilele noastre. Numită Rory, scurtă pentru Aurora, ea este interpretată de Brianna Hildebrand, pe care o puteți recunoaște drept Negasonic Teenage Warhead de la Deadpool. Ea a călătorit înapoi în trecut prin capacitatea lui Angel de a se autoactualiza puterile pentru a se confrunta cu tatăl ei pentru că a abandonat-o. Desigur, tatăl este Lucifer și trece prin multe etape de negare înainte de a accepta adevărul. Vedeți, Lucifer a abandonat aparent atât fiica sa, cât și Chloe Lauren German pentru restul vieții naturale a acestuia din urmă. Această poveste (și rezoluția sa) s -ar putea să nu stea bine cu #Lucifans, deoarece prezintă un fel de imagine sumbră pentru viitorul lor. Cu toate acestea, răsucirea pe care ceea ce o face Lucifer este pentru că Rory îl roagă să o facă este o cale corectă în jurul ei.

Sincer, atunci când călătoria în timp este implicată, povestea poate pleca rapid în afara căruței, deși din fericire această serie o evită. Această poveste este însoțită de sezonul trecut, ceea ce l-a lăsat pe Lucifer pe concurentul numărul unu pentru a-l înlocui pe Atotputernicul. Dumnezeul lui Dennis Haysbert a părăsit universul nostru pentru a se alătura cu zeița lui Tricia Helfer pentru o altă dată pentru a fi un cuplu. Cu toate acestea, Lucifer presupunând că tronul cerului părea întotdeauna o alegere greșită. Din fericire, seria știa acest lucru și îi oferă diavolului o chemare diferită. Pe măsură ce seria se termină, el va petrece restul eternității ajutând oamenii să -și rupă „buclele de iad” pentru a lucra prin vinovăția care îi torturează. Sincer, este un final mult mai frumos pe care l -am așteptat vreodată la un spectacol atât de prost.

Da, el ajunge să petreacă cea mai mare parte a eternității cu Chloe Decker de partea sa, ceea ce ar trebui să -i facă pe fanii romantismului puțin mai fericiți.

Renunțarea la elementul procedural pentru sezonul final al lui Lucifer a fost un risc

Așadar, spectacolul se încheie cu Lucifer Morningstar al lui Tom Ellis fiind Mântuitorul Sinnerilor și Vindecător al celor Damned. Este cea mai mare schimbare în modul în care diavolul este reprezentat în ficțiune de când paradisul lui Milton a pierdut. Cu toate acestea, în ciuda tuturor temelor morale grele, o parte din distracția acestei serii au fost investigațiile neplăcute despre crimă. Acestea sunt aproape în întregime aruncate în sezon, cu excepția primelor episoade. De fapt, am crezut că acest lucru s -ar putea întâmpla atunci când Lucifer s -a mutat pentru prima dată la Netflix. Nu au „avut nevoie” de elementul procedural pentru a justifica seria mai mult așa cum au făcut -o pe Fox. Totuși, ultimul sezon al lui Lucifer a avut încredere că publicului lor a avut grijă de aceste personaje pentru a -și lăsa călătoriile emoționale să conducă narațiunea.

De asemenea, lipsa elementelor procedurale de crimă a permis spectacolului să examineze poliția într -un mod relevant pentru discursul național american din jurul său. Au construit pe un rasism în momentul de poliție dintr -un sezon anterior pentru o nouă poveste. Amenadiel, înainte de a deveni noul zeu, a petrecut ceva timp ca polițist bătut. Deși nu este o poveste foarte grea și doar un scurt focus terțiar pentru sezon, este plăcut să le vedem abordând această problemă. Luficer s -a concentrat întotdeauna pe mai multe povestiri morale decât pe politici. Cu toate acestea, ambele are sens și servește natura ușoarădin acest spectacol pentru ca Chloe să dedice restul carierei sale de poliție pentru a curăța forța. Se angajează la ideal și nu trebuie să arate publicului cum o fac.

Totuși, cel mai bun lucru despre acest sezon final este modul în care închid povestea fiecărui personaj, dincolo de doar Lucifer și Chloe. Toată lumea primește sfârșitul lor fericit și este un final. În loc să lase povestea deschisă pentru posibile returnări, ei se apropie totul.

Toate anotimpurile lui Lucifer sunt în prezent transmise pe Netflix.

Ce ai crezut despre sezonul final al lui Lucifer? Ești mulțumit de locul în care au ajuns personajele? Crezi că ar putea (sau chiar ar trebui) să revizuiască această serie în viitor? Împărtășește -ți gândurile, reacțiile și speranțele pentru viitor în comentariile de mai jos.

Toate imaginile lui John P. Fleenor prin Netflix